Excellence VIP Services – un pas către excelență

Dacă te numeri printre cei norocoși care își pot permite servicii premium, iar timpul tău este prețios, apelarea la serviciile unui Concierge sau Lifestyle Manager te eliberează de stresul organizării vacanțelor sau a incursiunilor luxoase. Ție îți va ramane doar plăcerea de a trăi experiența pură. 

Economisirea timpului, obținerea de locuri libere în ultimul moment, descoperirea de noi senzații, organizarea timpului liber, toate pot fi cuprinse în pachetele membrilor acestei elite. De asemenea, dacă ești dornic să descoperi locuri secrete sau evenimente exclusiviste, asistenții de tip Concierge îți pot îndeplini cam orice cerință. 

Cătălin Buzatu, fost jucător de tenis profesionist, a pus bazele unei agențiide servicii tip Concierge încă din 2010. Agentia are sediul în Barcelona, dar se adresează clienților din întreaga lume. Timp de ani, Cătălin Buzatu, alături de o echipa de profesioniști, a încercat să satisfacă cu discreție cele mai îndrăznețe cereri și să ofere servicii de înalta calitate.

Excellence VIP Services

Excellence VIP Services este o companie cu licență integrală ce oferă servicii selective imobiliare, închirieri de vile de lux, rezervări de hoteluri și apartamente de luxorganizarea și vânzarea de bilete VIP la evenimente internaționale, servicii medicale, artă, ceasuri, bijuterii de lux și diamante, servicii de protecție și securitate privată pentru clienții din întreagă lume. Aceste servicii sunt atât de închiriat cât și de achiziționat.

Personalul Concierge oferă cea mai bună experiență VIP în întreaga lume. Sosire cu un Jet privat, transport cu șofer și mașină de lux,  tratament VIP la cele mai bune restaurante și cluburi de noapte, croaziere pe insule la bordul unui yacht privat, bucătar personal, servicii de securitate, fac ca vacanțele cu prietenii sau cu jumătatea să se transforme într-o experiență idilică.

Atunci când cerințele capătă dimensiuni herculiene și când așteptările sunt, de asemenea pe măsură, găsirea profesioniștilor în care să ai încredere, care să îți anticipeze nevoile, să îți înțeleagă dorințele și, implicit, să îți depășească așteptările, poate deveni extrem de dificilă. Odată intrat în această lume, un Concierge îți va economisi timpul și va deveni un confident privat de cinci stele. Începând cu anii 2000, a existat o tendința de dezvoltare a acestui serviciu high-end, care are o durata limitată. 

Fie că pentru o luna, un an sau mai mult, serviciile de Concierge „a la carte“ și cele personalizate sunt variate, iar privilegiile inimaginabile. Aceste servicii sunt destinate unei clientele privilegiate, pentru care primează calitatea și exclusivitatea. Există două motive principale pentru succesul afacerilor de tip Concierge: așteptările tot mai mari ale consumatorilor pentru servicii de lux și personalizarea serviciilor în funcție de așteptările personale, precum și extinderea bazei de clienți. 

Atunci când ești la dispoziția clienților din toată lumea, nu ai cum să te plictisești. Vii în contact cu unii dintre cei mai pretențioși și exigenți clienți cărora trebuie să le satisfaci cerințele, poate câteodată exagerate, totul întru păstrarea unui renume în domeniu. În serviciile de tip Concierge nu există “nu pot”! Excellence VIP Services răspunde oricăror cerințe 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Prin paleta variată de servicii exclusiviste, clienții își trăiesc viața pe care au visat-o, lipsind corvoada pregătirilor sau stresul aferent organizării vacanței.

Fie că este vorba de zboruri private cu avioane sau elicoptere, fie că este vorba de transferuri cu limuzina sau închirieri de yacht-uri de lux cu toate serviciile incluse, totul este posibil cu ajutorul serviciilor de Concierge. Misiunea lor nu se rezumă doar la a face imposibilul posibil ci și în a asista pe toată durata în absolut orice problemă sau detaliu aparent minor: protecție de bunuri, securitate maritimă, urmărirea îndeaproape a persoanelor, analiza riscului, personal shopper sau trainer personal. 

Excellence VIP Services

Ideorama: Ai activat ca jucător profesionist de tenis. Cum a început această aventură în lumea luxului și a celor mai exclusive servicii?

Cătălin Buzatu: Acum opt ani de zile, în anul 2010, am pus punct carierei mele de jucător de tenis profesionist. Mereu mi-a plăcut să relaționez cu persoane din domenii diferite și am fost atras de serviciile de lux care există în întreaga lume. De altfel, când aveam oportunitatea, asistam la anumite evenimente internaționale de lux precum: Yacht Show-uri, Business Aviation Events, Film Gala, American Express World Luxury Expo și multe altele.

Mai întâi am devenit antrenor de tenis și, în același timp, am început să dezvolt și ideea serviciilor de Concierge. Astfel, am inaugurat și deschiderea companiei mele Excellence VIP Services. 

A trebuit să renunț la antrenorat și să mă dedic complet acestui business. Călătorind foarte mult cu tenisul și cunoscând multe țări și orașe, am decis să schimb viața sportului cu cea a afacerilor. Călătoriile peste tot în lume m-au ajutat foarte mult în cunoașterea orașelor, a hotelurilor, a restaurantelor, a locurilor de distracție și divertisment sau a punctelor turistice emblematice.

Excellence VIP Services

Bineînțeles că în toate aceste locuri pe unde călătoream, cunoșteam și foarte mulți oameni de business din domenii diferite, dintre care, unii ajungeau să îmi devină clienți și apoi să mă recomande mai departe altor prieteni de ai lor. Așa a început această aventură în lumea luxului.

Ideorama: Ca aproape în orice afacere, echipa este parte a motorului ce ține vie compania. Cum arată cei din echipa Excellence VIP Services? Ce înzestrări trebuie să aibă aceștia pentru a face față cu brio solicitărilor?

Cătălin Buzatu: În primul rând ideea acestei companii este de a fi foarte exclusivistă și personală, preferând să avem un număr redus de clienți, dar cu cerințe foarte mari.

În general eu sunt persoana de bază care se ocupă personal de toți clienții și membrii firmei. Mulți dintre acești clienți vor că eu personal să mă ocup de serviciile lor.

Restul echipei are foarte multă experiență în domeniul serviciilor de Concierge, ei aflându-se în diferite țări ale lumii. Acestia au un aspect prezentabil și elegant și cu noțiuni deosebite în comunicarea cu clienții. Echipa trebuie să fie foarte bine pregătită în cazul în care eu nu pot asista la serviciul unui client. Atunci persoana trimisă în locul meu trebuie să fie capabilă să se ridice la standardele necesare pentru a-i oferi clientului satisfacția dorită.

Înzestrările necesare și valorile pe care trebuie să le aibă echipa sunt următoarele:

  • O imagine impecabilă și elegantă
  • Să cunoască diferite limbi străine
  • Să fie punctuali și ordonați
  • Conversațiile lor cu clienții să fie clare și strict despre ceea ce noi oferim
  • Să fie siguri și să știe exact ceea ce li se propune și promite clientiilor, pentru evitarea neînțelegerilor
  • Să fie politicoși și să cunoască foarte bine sistemul nostru de lucru și să aibă noțiuni despre fiecare serviciu în parte pe care noi îl oferim
  • Să asculte și să noteze cu mare atenție cerințele clienților pentru a le îndeplini necesitatiile așa cum își doresc aceștia
  • Profesionalismul și perfecționismul sunt foarte importante în serviciile de Concierge deoarece nu se pot admite greșeli

Profesionalismul se vede atunci când un client este mulțumit de serviciile tale și te recomandă mai departe.

Ideorama: Care sunt tendințele în acest sector la nivel de comportament al clienților?

Cătălin Buzatu: Comportamentul clienților diferă destul de mult în funcție de țară de origine și cultură. Apoi, depinde și de serviciile pe care ei le solicită și de perioada de timp pe care o avem la dispoziție pentru a le oferi serviciul cerut.

Unii clienți pot fi mai exigenți, alții mai puțin, iar noi trebuie să ne adaptăm la fiecare client și la cerințele acestora.

Cei mai bogați consumatori sunt dispuși să plătească sume foarte mari pentru o atenție personalizată. Ideea este de a cumpăra o experiență, una adaptată nevoilor călătorilor și suficientă pentru a se relaxa de stresul cotidian.

Excellence VIP Services

În zilele noastre, concierge-ul este mult mai aproape de un organizator al stilului de viață de lux, vânzând călătorii și experiențe unice.

Ideorama:Pentru a face față solicitărilor cu ce tip de furnizori sunt necesare parteneriate?

Cătălin Buzatu: Avem parteneriate în toate domeniile și pentru toate serviciile pe care noi le oferim în întreaga lume. Ca furnizori folosim mereu aceleași firme cu care aveam contracte semnate și cu care lucrăm de mulți ani, fiind de încredere și cunoscute la nivel internațional ca fiind cele mai bune în domeniul lor.

Ideorama: Cât de importantă este prezentarea și cum se marketeaza acest tip de afacere?

Cătălin Buzatu: Prezentarea este foarte importantă și trebuie să fie una de lux.

Aceste servicii, în general, sunt dorite de clienți care mă cunosc personal sau care au primit recomandare de la alți clienți sau de alți parteneri cu care colaborăm. Cel mai bun marketing în acest business este acela de a oferi servicii excepționale, ca apoi, clienții să te recomande mai departe prietenilor lor și nu numai.

Avem cataloage de lux pentru prezentarea firmei care se pot găsi în anumite avioane private și în sălile Lounge ale aviației executive de unde decolează și aterizează avioanele private. Aceste cataloage sunt prezente și în câteva Yachturi de lux și în anumite hoteluri cu care colaborăm. Apoi, restul de marketing se face personal, asistând la evenimente internaționale și la întâlniri personale cu posibili viitori clienți.

Ideorama: Care au fost cele mai extravagante și neobișnuite cerințe de până acum?

Cătălin Buzatu: Am să dau doar trei exemple de cele mai extravagante cerințe pe care le-am avut și pe care le-am organizat clienților.

  1. Cea a unui cuplu care dorea să trăiască o experiență unică,  el dorind să o ceară în căsătorie pe viitoarea lui soție. Le-am propus o călătorie în spațiu. Nava este destinată călătoriilor comerciale și de agrement și poate ajunge la o distanță de 34 de kilometri de la suprafața pământului, într-o călătorie care durează aproximativ șase ore. Nava are capacitate de patru pasageri și doi membri ai echipajului. Bineînțeles că doamna a acceptat inelul de logodnă, iar serviciul a fost foarte satisfăcător și totul a decurs cu bine.
  2. Un alt client căruia îi place foarte mult sportul în general, ne-a cerut să-i organizăm o cină cu câte o vedetă din sporturi diferite. Până în momentul de față, i-am organizat aceste cine private cu jucători de: fotbal, tennis, basket, un pilot de Formula 1 și un pilot de MotoGP. Periodic ne ocupăm de bilete și accesul VIP la evenimente sportive internaționale pentru acest client.

Excellence VIP Services3. O firma foarte cunoscută la nivel interantional, căreia nu-i pot da numele din motive de confidențialitate, a dorit un eveniment corporativ privat. Ni s-au cerut niște servicii deosebit de exclusive. A trebuit să închiriem un castel unde am organizat petrecerea în stil Gatsby. Am invitat artiști renumiți, persoane politice, oameni de afaceri, celebrități din casele regale și multe alte personalități.

Pentru divertisment, a fost necesar să aducem și o parte din grupul Cirque Du Soleil și câțiva cântăreți celebri. Pentru faptele de caritate a fost necesar să organizăm și o secțiune cu obiecte de artă și bijuterii, iar în urma vânzarii acestor obiecte, banii au fost destinați unei fundații internaționale.

Ideorama: Câți parteneri ai până acum?

Cătălin Buzatu: Managementul de lux are o calitate superioară și cele mai bune rezultate posible. În funcție de cerințele și de mărimea proiectului, ne bazăm pe parteneri cu experiență care ne ajută să facem din fiecare proiect, un succes răsunător. Având o gama foarte amplă de servicii, avem mulți parteneri cu care colaborăm la nivel internațional. Practic, avem parteneri în fiecare domeniu și pentru fiecare serviciu pe care îl oferim. De altfel, aceste servicii sunt atât de închiriat cât și de achiziționat.

Clienții pot achiziționa și opere de artă, picturi de renume, bijuterii, mașini, ceasuri, trabuce cu aur, yachturi, avioane private, mașini de lux, hoteluri, vile, apartamente, edificii, castele și multe alte lucruri exclusive. Clientul doar trebuie să ceară și noi facem rost de aproape orice. Lucrăm cu parteneri în orașele importante din întreaga lume.

Ideorama: Cătălin, îmi doresc mâine să zbor privat la Nisa și să particip la cea mai exclusivistă petrecere de pe Coasta de Azur. Bine, am nevoie și de o mașină care să mă ia de la aeroport, de o rezervare la hotel și bineînțeles, după petrecere vreau să las adierea de pe Coasta de Azur să-mi sufle prin par în timp ce îmi savurez cafeaua pe un yacht între Monaco și St. Tropez. Sunt posibile toate acestea dacă sunt o persoană nehotărâtă și mă decid în ultimul moment?

Cătălin Buzatu: Bineînțeles că este posibil. Noi facem în așa fel în cât clientul să fie fericit și să primească toate serviciile așa cum își dorește și în cel mai scurt timp posibil. Poți sta liniștită că noi îți îndeplinim toate cerințele și chiar în ultimul moment dacă este nevoie și dacă ești o persoană mai nehotărâtă.

Ideorama: Care sunt beneficiile membrilor și cum se desfășoară pocesul premergător contractului? În funcție de ce anume se stabilește ce tip de member card i se potrivește?

Cătălin Buzatu: Intr-o lume a opțiunilor – fie pentru afaceri, fie pentru plăcere, Excellence VIP Services oferă clienților noștri o gama de pachete VIP, în funcție de nevoile lor.

Excellence VIP Services ofera ca partener VIP posibilitatea de a avea un “Asistent personal” 24 de ore pe zi, care poate călători alaturi de client în orice loc din lume. Toate opțiunile de MEMBERSHIP sunt personalizate pentru fiecare client, oferind cel mai înalt grad de lux, exclusivitate și servicii impecabile. La Excellence VIP Services, oferim serviciile noastre cuplurilor, familiilor, directorilor sau grupurilor de firme.

Excellence VIP Services

Avem patru tipuri de Membership: Silver, Gold, Platinum și Diamond. Fiecare opțiune este disponibilă ca și un credit unde se depune o anumită valoare, apoi clientul poate folosi suma respectivă în orice moment dorește pentru serviciile de care are nevoie. Beneficiile sunt următoarele:

• Nicio taxa pentru serviciu – Ca membri, clienții noștri nu plătesc niciodată comisioane pentru timpul nostru sau servicii interne.

• Nicio limita pentru acoperirea teritorială – serviciile de Excellence VIP Services ofera o acoperire globală în 115 țări pentru toate nivelurile de membru.

• Utilizatori multipli autorizați: Excellence VIP Services Membership permite 4 utilizatori autorizați să acceseze fără costuri suplimentare.

• Nu există nicio limita pentru tipurile de servicii – Nivelele noastre de membru oferă acces la mai mult de 150 de servicii de Concierge.

• Nu există limite privind accesul la evenimente – Prin intermediul membrilor noștri oferim acces la mai mult de 50.000 de evenimente din toată lumea.

Clienții profită la maximum în timp ce noi ne ocupăm de restul!

Ideorama: În toată lumea există nenumărate asemenea companii de Concierge. Prin ce se diferențiază Excellence VIP Services?

Cătălin Buzatu: Companiile de Concierge la nivel internațional, cu servicii asemănătoare cu cele Excellence VIP Services există doar cinci sau șapte în toata lumea. Apoi, există foarte multe companii de Concierge care se dedică doar unei țări sau unui anumit oraș. Este destul de greu să controlezi și să ai o acoperire internațională.

Pe mine m-a ajutat foarte mult faptul că am învățat multe limbi străine și am călătorit peste tot. Așa am cunoscut personal țări și orașe putând să ofer clienților servicii la nivel internațional. Ca și servicii, cred că Excellence VIP Services este compania cea mai completă, cu cele mai multe posibilități pentru o vacanță de neuitat sau orice altă dorința ar putea apărea, atât pentru business cât și de plăcere.

Diferența dintre Excellence VIP Services si restul companiilor care activeaza în domeniul Concierge sau mai bine zis Luxury Travel Management sunt următoarele:

  • Avem o gamă foarte amplă de servicii îmbunătățind și adăugând noi servicii de la an la an.
  • Asistență personală în cazul în care clientul dorește să aibă un personal assistant în călătoriile sale 24/7
  • Sistemul nostru de Membership este diferit față de celalalte firme și este mai avatajos pentru clienți
  • Avem și opțiunea de achiziționare a serviciilor și nu doar de închiriere
  • Clienții noștri au acces la o suită completă de servicii și toate se adaptează individual și personalizat conform specificațiilor lor exacte
  • Realizarea serviciului / solicitării – 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămâna, 365 de zile pe an
  • Disponibilitate în întreagă lume
  • Personale, corporative, mari sau mici, vom satisface orice cerere
  • Cel mai cuprinzătoare servicii
  • Cel mai înalt nivel de îngrijire și servicii personalizate
  • Lucrăm discret și preluăm informațiile cu cea mai strictă confidențialitate
  • Noi credem în calitate peste cantitate și consistență
  • Spre deosebire de alte companii de Concierge nu activăm pentru a cheltui banii clientilor, încercăm întotdeauna să obținem cel mai bun preț pentru produsul sau serviciul necesar
  • Nu contează cât de unică este cerința, vom face tot ce ne stă în putință pentru a o realiza

Ideorama: Care sunt locațiile accesibile? Sau nu există limite?

Cătălin Buzatu: Nu avem limite. Acolo unde clienții au nevoie de servicii, noi ne adaptăm.

În: Asia, Africa, America de Nord, America de Sud, Antarctica, Europa și Australia. Locațiile sunt accesibile peste tot.

Ideorama: Care sunt opțiunile pentru sezonul de iarnă?

Cătălin Buzatu:  Pentru sezonul de iarnă ajutăm la identificarea celor mai bune locuri pentru o vacanță la schi în Europa, cu o varietate de opțiuni în Elveția, Franța, Austria sau Italia. Avem cele mai bune cabane de lux cu piscine, acces la schi, bucătărie delicioasă și vinuri de prestigiu. Dacă un client dorește un antrenor profesionist de ski, un tur pe munți sau o zi specială cu un fost campion de ski, acestea devin posibile.

Avem acces direct la numeroase pârtii, precum și o multitudine de trasee roșii sau negre. Putem oferi o gama largă de activități montane și de agrement, de la sporturi extreme, cum ar fi parapanta și sania de noapte, până la picnicuri pe munți.

Pentru cei care nu merg la ski, există o mulțime de activități pentru a se bucura, cum ar fi patinajul, tururi locale de brânzeturi, o excursie privată, sesiune de înot, spa de relaxare și wellness sau fitness. Putem aranja chiar și masaje, tratamente spa în cabană sau sesiuni de yoga.

Ideorama: Ce putem include în cadrul evenimentelor sportive și culturale? Care ar fi programul acestora în 2018?

Cătălin Buzatu: Acesta este programul evenimentelor din 2018:

Ideorama: Care sunt cele mai mari avantaje și dezavantaje legate de această activitate?

Cătălin Buzatu: Există numeroase avantaje și practic este ceea ce mi-am dorit atunci când am decis să renunț la viața de jucător și apoi de antrenor de tenis. Avantajele sunt următoarele:

  • Această firma îmi creează o disponibilitate foarte bună când este vorba de locul unde mă aflu, timpul pe care îl am sau pe care trebuie să-l dedic firmei și apoi, modul în care este nevoie să lucrez.
  • Pot fi și lucra de oriunde în lume, nu este nevoie să fiu la un birou în fiecare zi.
  • Nu există un program anume de muncă, totul depinde de clienți și de timpul pe care eu îmi doresc să-l dedic firmei.

Excellence Vip Services

  • Oamenii cu care tratez sunt în general oameni foarte serioși, oameni cu valori în viață, punctuali, modești și este excepțional să pot lucra cu și pentru astfel de persoane.
  • Nu călătoresc așa mult ca și cu tenisul, ceea ce înseamnă că am mai mult timp să stau și acasă, cu familia, prietenii. Când călătoresc, stau doar câteva zile, atât cât este necesar. În aceste călătorii pot îmbina și jobul și plăcerea de a putea vizita sau chiar de a mă relaxa câteva zile în plus în locul respectiv.
  • Asist la multe evenimente internaționale unde cunosc lume nouă. Astfel de evenimente ar fi Premiile Oscar, Festivalul de Film de la Cannes și multe alte evenimente importante din lumea luxului.
  • Castiguriile sunt pe măsură, în funcție de serviciile prestate, acestea fiind niște servicii de lux, bineînțeles că și castiguriile sunt foarte bune.
  • Cele mai importante avantaje sunt că pot avea, timp, venituri bune, fericire, o calitate bună a vieții și nu trebuie să depind de nimeni. Fac ceea ce îmi place.

Dezavantaje pot spune că nu prea există. Ca în orice business, există momente mai bune sau mai rele și clienți mai pretențioși sau mai puțin pretențioși, în rest totul decurge cu normalitate și sub control. Mai apar și unele surprize la care nu te aștepți, dar trebuie să fii mereu pregătit și să existe o alternativă imediată.

Ideorama: Cum arată Crăciunul când ești implicat în așa activitate? Numărul cererilor cresc în această perioada?

Cătălin Buzatu: Perioada de Crăciun este destul de liniștită deoarece majoritatea oameniilor petrec cu familia și, în general, la casele lor. Pot exista și unii clienți care doresc să petreacă mai romantic sau să închirieze o vila unde să petreacă Crăciunul cu familia, departe de casă. În schimb, cererile cresc după Crăciun, clienții doresc activități și să rezerve servicii pentru Revelion. Din luna ianuarie până la sfârșitul luni martie-aprilie, sunt mulți clienți care merg la ski și care doresc să petreacă vacanța de iarnă în locuri renumite din zonele montane.

Ideorama: Firmele mari de Concierge au reputația de a nu spune niciodată “nu” clientului lor. Este adevărat și în cazul agenției tale?

Cătălin Buzatu: Da, este adevărat. În afară de faptul că nu putem spune niciodată ¨nu¨, trebuie să menținem și confidențialitatea clientului în permanență fiind totul foarte discret și privat. Asta nu înseamnă că de fiecare dată putem obține exact ccea ce ei doresc. Sunt si clienți care doresc anumite lucruri, pur și simplu imposibile, iar în acel caz sunt obligat să spun si “NU”.

Excellence VIP Services

Ideorama: Care sunt cele mai obișnuite solicitări?

Cătălin Buzatu: Cele mai obișnuite solicitări sunt închirierile de vile de lux, Yachturi, avioane private, mașini de închiriat cu șofer și bilete VIP la evenimente.

Ideorama: Cum te descurci cu presiunea?

Cătălin Buzatu: Pot spune că presiunea o controlez foarte bine. Sunt obișnuit de mic, din viața de sportiv. Tenisul m-a ajutat foarte mult să mă maturizez de la o vârstă destul de fragedă. Fiind un sport individual, unde trebuie să te descurci singur pe teren, să cauți soluții în orice moment și să iei singur deciziile, te ajută ca în viitor să ai foarte multă încredere în tine și să te poți baza foarte mult pe puterile tale. Presiunea devine ca o rutină și nu o mai simți.

Ideorama: Lucrezi cu acei clienți cosmopoliți și exigenți. Care sunt cele mai dificile cerințe cărora a trebuit să le faci față?

Cătălin Buzatu: Cele mai dificile cerințe pe care mi le aduc aminte în momentul de față sunt:

  • Organizarea unei cine romantice în deșert.
  • La organizarea unei petreceri private pe un yacht, clientul a dorit ca în ziua respectivă să îi se aducă din țara de origine anumite produse de mâncare și băutură pe care el le dorea. A fost nevoie să luăm legătura cu cei din țara respectivă și să le trimită cu un avion privat.
  • Organizarea unui eveniment privat unde clientul dorea să ia cină cu o celebritate.
  • Obținerea unei opere de artă foarte importante și a unor cadouri exclusive din ediție limitată în lume.
  • Contractarea pentru câteva zile la o vila de lux, a unuia dintre cei mai renumiți Chef cu stele Michelin din lume.

Ideorama: S-a schimbat modul clienților de a cheltui odată cu schimbările economice?

Cătălin Buzatu: Da, adevărul este că au fost schimbări foarte mari în domeniul luxului.

Oamenii bogați au devenit și mai bogați, iar serviciile de lux au luat o amploare foarte mare. Aceste persoane au început să folosească mult mai des aceste servicii. Foarte mulți tineri au început să ceară și să folosească servicii cât mai extravagante.

Ideorama: Care sunt cele trei elemente cheie care crezi că fac o afacere să fie de succes?

Cătălin Buzatu: Seriozitatea – Onestitate – Constanța

Ideorama: Ce sfat ai da unui tânăr care vrea să înceapă o afacere?

Cătălin Buzatu: Aș da mai multe sfaturi:

  • Sa fie provocați – Este cea mai mare motivație de unde pot învața cât mai multe lucruri în fiecare zi.
  • Sa lucreaze ceea ce ii interesează și ceea ce doresc – Nu există nicio îndoială că desfășurarea unei afaceri durează mult, dar singura modalitate de a fi satisfăcut în viață este să faci o afacere în care crezi cu adevărat.
  • Să-și asume riscul
  • Să aibă încredere în ei
  • Să aibă o viziune pentru ceea ce vor să facă în viață
  • Să caute oameni buni în jurul lor
  • Să  înfrunte temerile
  • Să ia măsuri când se impune
  • Să-si cunoasca obiectivele
  • Să învețe din greșeli
  • Să cheltuiască cu înțelepciune câștigurile

Ideorama: Asta da incursiune! Îți mulțumesc, Cătălin pentru posibilitatea de a călători virtual în această lume a luxului.




Articolul precedentLucian Cramba – dezvoltator aplicatie Beez
Articolul următorTransformarea digitală și impactul în rândul companiilor
Ce este Ideorama? De cate ori nu ati accesat site-uri fiind in cautare de idei de afaceri, satui poate sa munciti pentru alte companii? Ei bine, si eu ma numar printre aceia care au strabatut internetul in lung si lat in descoperire de noi idei. Am descoperit, ca doar fiind informat si la curent cu trend-urile in materie de afaceri, poti sa emiti pareri pertinente. Ideorama nu detine adevarul absolut, cum nici eu nu il detin, insa modelele prezentate in articole sau interviuri ale antreprenorilor din diferite domenii, pot aprinde acea scanteie creativa si te pot inspira. Cred cu tarie ca sunt oameni ce pot fi motivati de povesti, de parerile celor ce au reusit cu adevarat sau a celor ce in permanenta intreprind afaceri de succes. Bineinteles, este important cadrul geo-economic si social in care alegem sa ne dezvoltam afacerile. Daca si tu ai o poveste de afaceri interesanta si vrei sa-i inspiri si pe ceilalti, o poti face scriindu-mi pe adresa de e-mail: info@ideorama.ro. Mult succes!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.